- Goście korzystający z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP, ppoż., stosować się do zaleceń związanych z COVID-19 oraz w sytuacjach wyjątkowych dostosować się do próśb pracowników obiektu.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 3 dób hotelowych. Zadatek należy wpłacić najpóźniej 7 dni od momentu dokonania rezerwacji telefonicznej. Zadatek nie podlega zwrotowi.
- Sytuacja, w której osoby rezerwujące pobyt w pensjonacie wpłaciły zadatek i nie pojawiają się w pensjonacie do godz. 10:00 dnia następnego jest równoznaczna z rezygnacją z pobytu i utratą zadatku. W tej sytuacji zmiana terminu oznacza ponowne wpłacenie zadatku.
- Goście zobowiązani są do dopełnienia wszelkich formalności meldunkowych, uregulowania należności za cały pobyt z góry oraz opłatę klimatyczną niezwłocznie po przyjeździe, przed odebraniem kluczy do pokoju.
- Opłatę za pobyt można dokonać gotówką lub natychmiastowym przelewem na konto w chwili zameldowania w ośrodku.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, osobom, które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
- Wszelkie zastrzeżenia/reklamacje dotyczące jakości usług lub usterek należy zgłosić niezwłocznie w dniu przyjazdu. Zgłoszenie w dniu wyjazdu/wykwaterowania nie będą rozpatrywane.
- Osoby, które w momencie dopełniania formalności w dniu przyjazdu oświadczają, iż termin pobytu ulega zmianie (termin zostaje skrócony), nie zostaną zakwaterowane w pensjonacie i nie zostanie im zwrócony zadatek. W przypadku, gdy osoby te wyrażą zgodę na opłatę całego pobytu, którego termin został ustalony w momencie rezerwacji, wówczas mogą zostać zakwaterowane.
- Osobom, które po zakwaterowaniu skrócą swój pobyt nie przysługuje prawo do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
- Parking jest płatny w wysokości 5 zł za dobę, niestrzeżony i zamykany w godzinach ciszy nocnej. Pozostawienie pojazdu na parkingu po zakończonej dobie hotelowej w dniu wyjazdu wiąże się z opłatą parkingową wysokości 50 zł. Wcześniejszy przyjazd i zaparkowanie samochodu przed rozpoczęciem doby hotelowej również wiąże się z opłatą parkingową w wysokości 50 zł. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony pojazd, ani znajdujące się w nim mienie. Na jeden pokój przysługuje jedno miejsce parkingowe. Parking przysługuje tylko osobom zakwaterowanym w Ośrodku „Neptun”.
- Na terenie obiektu obowiązuje doba hotelowa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.
- W pensjonacie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do 8:00.
- Osoby odwiedzające naszych gości proszone są o opuszczenie pensjonatu do godz. 22:00.
- W momencie przekazania przez recepcję kluczy do pokoju i posesji, goście ponoszą pełną odpowiedzialność za spowodowane uszkodzenia/zniszczenia oraz utrzymanie czystości w pokojach, jak i na terenie ośrodka.
- W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 200 zł. Zwrot kaucji następuje w dniu wyjazdu, po uprzednim sprawdzeniu stanu pokoju przez osobę zarządzającą budynkiem. Kaucja nie zostanie zwrócona lub zostanie pobrana w części, gdy:
- Nie zostaną wyrzucone nieczystości z opuszczonego pokoju;
- Nie zostaną ściągnięte poszewki;
- Naczynia w pokoju nie zostały umyte;
- Pokój i/lub łazienka zostały przesiąknięte dymem papierosowym;
- Wynajęte pomieszczenie nie zostało oddane w należytym porządku;
- Nastąpią uszkodzenia wyposażenia pokoju, łazienki lub mebli balkonowych;
- Nastąpią uszkodzenia na głównym tarasie;
- Goście nie uporządkują po sobie tarasu głównego;
- Goście nie segregują odpadów;
- Goście zgubią klucze do pokoju i/lub posesji;
- Goście uszkodzą drzwi, wkładki, klamki, lodówkę, czajnik, naczynia, baterię prysznicową, pilota i inne przedmioty znajdujące się w pokoju;
- Gdy naruszony zostanie regulamin Ośrodka „Neptun”
- W pensjonacie zabronione jest:
- Zakłócanie spokoju innym gościom pensjonatu;
- Palenie papierosów w budynku;
- Udzielanie noclegu osobom trzecim, niezgłoszonym w recepcji;
- Korzystanie z własnych urządzeń elektrycznych takich, jak: grzejnik elektryczny, kuchenka elektryczna, toster itp.;
- Wnoszenie leżaków (sprzętu plażowego) do pokoju i na taras główny;
- Wnoszenie rowerów, hulajnóg lub wózków dla dzieci do pokoju.
- W przypadku zniszczeń rzeczy/przedmiotów należących do Ośrodka „Neptun”, goście są zobowiązani do pokrycia szkody w całości.
- Podstawowym warunkiem przyjęcia do ośrodka zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji i podanie jego rasy. W ośrodku akceptowane są zwierzęta małej rasy (do 5 kg).
- Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do wyprowadzania go poza teren ośrodka;
- Zwierzęta nie mogą luzem poruszać się po terenie obiektu;
- Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do okazania pracownikowi ośrodka aktualną książeczkę szczepień;
- Właściciel ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez zwierzę;
- Przed zdaniem kluczy od pokoju i zwrotem kaucji, pracownik ośrodka ma obowiązek sprawdzić stan kwatery.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez osoby trzecie lub będące wynikiem nieprzestrzegania przez gości zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę pieniędzy, kosztowności i innych rzeczy należących do gości.
- Nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane przez przyczyny od nas niezależne, np. przerwy w dostawie wody lub prądu, zakłócenia w TV, niestabilne łącze internetowe.
- Każda osoba łamiąca zasady regulaminu zostanie poproszona o opuszczenie terenu ośrodka bez zwrotu opłaty za pobyt oraz kaucji.
- Regulamin Ośrodka „Neptun” podaje się do wiadomości przez:
-
- Zamieszczenie go na stronie internetowej;
- W każdym pokoju;
- W recepcji;
- W drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach meldunkowych w recepcji.
-
Wpłata zadatku i/lub zameldowanie się w Ośrodku „Neptun” oraz przyjęcie kluczy do pokoju oznacza akceptację warunków zawartych w „Regulaminie Ośrodka „Neptun”.